Re: ludzie pomozcie blagam!!!!! :)

Autor: Plain (plain_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 13:17:59 MET DST

Czesc
Witam po urlopie ( kiedy to bylo ??? ---((( )
Sorry za 2 posty, ........
Masz kogos kto potrafi dobrze lutowac ? Zakladam ze ty nie potrafisz skoro
taki prob. wystapil u ciebie, lub nie masz czasu.
Jak masz czas to : szuraj do sklepu elektronicznego, kup specyfik do
miejscowego znieczulania lutow ( czytaj schladzania ) monitor pod pache i
specyfik tez, nast. znajdz kogos kto potrafi dobrze lutowac i nie trzesa mu
sie rece, w desperacji umow sie z kims z jakiego serwisu na prv. Rozbebeszyc
monitor B.DOKLADNIE poogladac stan lutow, moze zobaczycie cos " na oko " ?
ewentualnie poruchac elementani, uwaga - coby cie nie walnelo, duze elka
lubia trzepnas, o kineskopie nie wspomne. Jak nic nie znajdziecie to
znieczulac luty az do zlokalizowania paskudnego lutu.
Powodzenia
PS. juz mi cie zal, zajelo mi to kiedys 2 dni, na szczescie juz nie musze
bawic sie takimi hist. chyba ze dla rozrywki