Re: jaka plyta slot 1?

Autor: Manuela (manuela_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 12:20:44 MET DST

> Mysle o zmianie plyty, a w tej chwili mam Abit BH6.
> Zalezy mi na tym zeby byla slot 1, obslugiwala ATA 100, AGPx4.
> Co polecacie?

Slot1 jest na wymarciu. Jeżeli chcesz zostawić proca, to nie ma sensu
wymieniać płyty.
Korzyści z ATA100 i AGPx4 nawet nie zauważysz. Nie wiem czy wiesz, ale
większość
dysków ma na tyle wolny zapis i odczyt z nośnika, że po magistrali
UDMA33 idzie transmisja
z maksymalną szybkością. Po co ATA100 skoro dysk nie da rady fizycznie
szybciej zapisywać
i odczytywać? Podobnie z AGPx4. Jak myślisz że komputer będzie 4x
szybszy z tym bajerem
to jesteś w błędzie. Subiektywne odczucie wzrostu prędkości będzie
niezauważalne.
http://spin.siedziba.pl