Video ZIP czy StudioDC10 Plus

Autor: andrzejs02_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 03 Aug 2001 - 12:09:03 MET DST

Chcialbym kupic tania karte analogowa do obrobki video,
mam do wybory VideoZIP (ok.1400 zl) i Studio DC10+ (ok 1000 zl)
zasadnicza roznica to wbudowana obsluga dzwieku w VideoZIP.
Jesli chodzi o rozny rodzaj kompresji to akurat jest to mi obojetne (czy aby
na pewno dobrze mysle?)
Ale tak naprawde to podczas pracy wychodza roznice, o ktorych sprzedawca
nikt mi nie powie.
Dlatego pytam sie was, moze ktos uzywa ktorejs z tych kart i chcialby
podzielic sie ze mna
wrazeniami.
Drugie moje pytanko to ile te karty kosztuja na gieldzie?
ew. adresy sklepow w Warszawie gdzie moglbym je kupic?