Re: AMD i windows

Autor: Manuela (manuela_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 11:49:15 MET DST

> Mam płytę ECS K7VZA i procesor AMD Athlon 900 wer B. po krótkiej pracy w
> windowsie następuje blokada komputera i tylko twardy restart pomaga. Co z
> tym zrobić?

Jeżeli system się "zamraża" bez żadnych komunikatów i nie można nawet ruszyć
myszą,
to zwykle jest to wina karty graficznej a częściej sterowników.
Wgraj lub zmień sterowniki 4in1 do chipsetu VIA, jak nie pomoże to sterowniki
do karty
graficznej, i ewentualnie DirectX. Jak nie pomoże to sprawdź na innej karcie
graf.
Do testów wyjmij inne karty (może jest konflikt na przerwaniach). Jak
wszystko to nie
pomoże, to zainstaluj świeże Windowsy. Załaduj domyślene ustawienia BIOS.
Jak nie ruszy, a jak jesteś z W-wy, to przynieś go do mnie.
http://spin.siedziba.pl