Re: >>Super atrakcyjna oferta zestawu PC w "MAKRO" Doradzcie !! <<

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 11:19:49 MET DST

Użytkownik "root" <linux_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Anubis" <amulet_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> odradzam kupowanie sprzętu komputerowego w marketach / wpychają tam
> najgorsze badziewia a klienta najczęściej łapią na duże taktowanie
procesora
> / niestety według wielu potencjalnych klientów w komputerze to jest
> najważniejsze / serwis tragiczny a komputery kupione w marketach składane
> najtańszych podzespołów lubią się psuć / miałem do czynienia z paroma
takimi
> zestawami i po rozkręceniu komputera załamywałem ręce / jedna taśma, nie
> [...]

Ale ten zestaw ktory opisujesz wychodzi o ok 800 zl drozej... co do reszty
to racja, sprawdzilem co ta za model plyty ten Shutle i wychodzi ze ma
support tylko 800 Mhz a AGP tylko x 2. Monitor tez jakis markowo nie znany
ale jesli to ma sluzyc tylko wylacznie do pracy to za te pieniachy moze
warto ?
Zastanowie sie z nim, dzieki.

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl