Re: Pytanie

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 03 Aug 2001 - 01:22:48 MET DST

On Wed, 1 Aug 2001 08:24:43 +0200, "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl>
wrote:

>Ogólnie cuda Intela lepiej się sprawują
>w takich zadaniach (obliczenia zmienno_przecinkowe itd.)
>Co by nie było, są też bardziej stabilne.
Niestey :-) Atlon/duron szybciej liczy zmienneprzecinki niz PIII.
Nie wiem natomisat jak sprawa wyglada w przypadku P4 ale obawiam sie
ze przy takim samym zegarze P4 moze jest lepszy, ale nie powala na
kolana (softu zoptymalizowanego jak na razie jak na lekarstwo).
A stabilnosc procesora? Chyba raczej mozna moweic o stabilnosci tej
lub innej plyty glownej, zapewnienia lepszego lub gorszego chlodzenia,
ale same procki stabilne musz byc (chyba ze masz po prostu uszkodzony
egzempplarz).

Pozdro
GLide