sony

Autor: Dawid Gołuński (Dawcio_at_poland.com)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 20:37:45 MET DST

Witam

Mam problem z monitorem sony model "multiscan CPD 110EST". Na ekranie
mniejwiecej na srodku
widac gruba (ok1cm) pionowa linie. Skad jest to gowno ??? Zaznaczam ze to
nie efekt mory !!! ktory
da sie skasowac przez OSD.

Niedawno jak bylem w pewnym sklepie komputerowym. Zauwazylem na ekrane
monitora sprzedawcy
poodobne linie, lecz bylo ich troche wiecej (3-y) i w innych ksztaltach.
Spytalem sprzedawcy od
czego biora sie te linie. On wyjasnil ,ze loduwki sasiedniego sklepu
powoduja zaklucenia.
Spytalem sie go jak mam temu zapobiec. Powiedzial, ze mam sprawdzic
zerowanie gniazdek cos zabardzo
go nie zrozumialem :( Sprzedawca mial monitor inny niz muj to byl chyba
jakis samsung ,ale to niewazne.

Sprzedawca mowil tez ze te linie moga powodowac zaklucenia w siecie. Czy w
takim wypadku pomugl
by mi filtr ????

prosze o pomoc

pozdrawiam