Re: FAQ grupy ?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 19:00:42 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Buda" <kbuda_at_cad.pl> napisał w wiadomości news:3B6934FA.C7A80732_at_cad.pl...
> Dawno tu nie zaglądałem i muszę z przykrością zauważyć, że przez ten
> czas dużo się zmieniło. Na gorsze.
> I tu miejsce na moje pytanie, skierowane w zasadzie do ludzi, dzięki
> którym ta grupa trzyma jakiś poziom.
> Czy powstał już faq pl.comp.pecet ?
> A jeśli nie, to czy nie pora by go napisać ?
Hmmm - napisane _dobrego_ FAQ to całkiem trudne zadanie ...
Najważniejsze jest, aby zdeklarowało się do pomocy kilka osób
z tej grupy (konkretne odpowiedzi nie są częste na grupie ...).
Jest bardzo dużo tematów, które się powtarzają:
* (...) gdzie znajdę info o nagrywarkach ...
* jaka dopuszczalna temp. mojego procesora ...
* czy mogę 'wsadzić' pamięć P100 razem z P133 (i czy będzie działać na XX)
* czym przetestować pamięć
* gdzie znajdę BIOS do płyty ...
* jak skasować CMOS w płycie ... itd., itp

Moim zdaniem najważniejsze jest, aby wrzucić na SAM POCZĄTEK widoczne
info o czym traktuje grupa (ikonki i źle działający Ołtlok to na grupę Windows ... itd.)

> I postawić bota, który go wyśle każdemu kto wyśle nowego posta.

Hmmmm - można by 'pogadać' z 'właścicielem' bot'a z jakiejś innej grupy -
dla systemu nie jest to tragiczne obciążenie a przekonfigurowanie
bota'a raczej nie powinno być trudne ;-)

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl