Re: Unknow Flash Type

Autor: Mis' (mis_at_hustons.homechoice.co.uk)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 20:52:43 MET DST

> Plyta glowna z pudelka , cooler, brak dysku i takich tam grafik -
> obowiazkowo RAMka i klawiatura.

a jak ci sie udalo zobaczyc ten komunikat _bez_ karty graficznej?????

jak czytam to jeszcze raz to mi wychodzi ze procesora tez nie masz, to do
czego przyczepiles cooler?

> Ruszamy, wszystko idzie dobrze dopoki nie pojawia się komunikat : UNKNOW
> FLASH TYPE.

a moze bys jeszcze powiedzial co robisz? probujesz wystartowac komputer czy
flashujesz bios?
jak startujesz to sprawdz polozenie zworki, jak ci radzi LV, jak flashujesz
to moze masz bios nie do tej plyty? albo jakas bete? generalnie opcja /F
(dla awardflasha) zapisze ci kazdy bios, ale ja bym uwazal ze stosowaniem
tego.... mozesz miec klopoty....

a tak przy okazji.... czy naprawde trudno jest tak sformulowac pytanie zeby
odpowiadajacy nie musial zgadywac "co autor chcial przez to powiedziec?" i
podac choc minimum informacji... to by tylko skrocilo czas czekania na
odpowiedz....

pozdrawiam...

--
Mis'