Re: Matrox G-450 pytanie..

Autor: Jacek Bonicki (boni_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 20:32:28 MET DST

Arte napisał(a) w wiadomości: <9k9hin$pd7$1_at_news.tpi.pl>...
> Moze juz bylo ale nie znalazlem....
>Z tego co zrozumialem za pomoca funkcji CLONE mozna wyswietlic na obu
>monitorach ten sam obraz. Probuje juz tak kilka godzin i nie udalo mi sie
>tego uzyskac. Jedyne co sie udaje to to , ze telewizor (chodzi jako drugi
>monitor) staje sie przedluzeniem pulpitu czyli tak jakby funkcja
>multi-dusplay. Mnie chodzi tylko o to aby w TV widac bylo to samo co w
>monitorze komputra.
>Jakies sugestie???

(Pisze z glowy, ale tak to mniej wiecej wyglada)
Zalezy od wersji sterownikow. W tych nowszych wybierasz opcje Clone
we wlasciwosciach DualHead, nastepnie zaawansowane opcje, -> kilkasz
na HotKeys, ustawiasz odpowiedni klawisz skrotu (np. alt+ctrl+c) dla
parametru "DualHead Clone" -> klikasz OK. Naciskasz wczesniej
zdefiniowana kombinacje (np. alt+ctrl+c) -> voila.

pozdr.
   |__/ Jacek Bonicki \