Re: Cooler do Athlona 1.33

Autor: ..Aldi.. (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 14:54:58 MET DST

> VII sa zwykle glooosne i wibruja
> polecam CM tani i bdb ! (uwaga jest duzy - sprawdz czy wejdzie)
> jak masz szmal (120) to ZELMAN

eee ... ja ma Volcano II - dziala b. dobrze i tylko raz mi zaczal wibrowac
jak zmienilem obudowe i zapomnialem dokrecic plyte glowna do obudowy
po dokreceniu - git
jest dosc cichy ... na tyle, ze spokojnie nie przeszkadza w niczym
ale nie wiem jak bedzie chlodzil tak mocny procesor
sam zastanawiam sie nad tym bo czekam na mojego TB 1,4...
czyli jeszcze wiekszy problem

Zalmany sa drozsze i mniej wydajne nawet od Volcano
zastanawia mnie ten nowy Volcano 6.... jesli jest lepszy od dwojki
to moze warto ... chwilowo mam Spire 5P53B3 4500 RPM jako drugi
i jest gorszy od Volcano - zobaczymy co bedzie jak mu zmienie wiatrak
na jakis wydajniejszy ...

a co do coolermasterow - zobacz jeszcze testy na www.tweak.pl
sa tam porownane zarowno orby jak i zalmany i Volcano II
a teraz pojawily sie tez Spire'y

Aldi