Re: Jaka plyta ...

Autor: _Taunus_ (taunus_at_promail.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 13:40:58 MET DST

Krzysztof Buda napisał(a) w wiadomości: <3B6931D7.F1834A5D_at_cad.pl>...
>_Taunus_ wrote:
>>
>A tak z ciekawości zapytam - kolega podkręca procka ?

z tego co sie orientuje - nie

>Bo ja do tej pory nie miałem problemów ani z intelami, ani z amd.
>I płyty na Via też mi działały bez problemów.
>Wbrew temu, co pisał kiedy tu Marcin Lipski.

pewnie macie racje, ze kwestia dzialania/niedzialania kompa to nie tylko
procek - ale i plyta, pamieci, dysk itp.

ja w kazdym razie zaczynam szukac jakies plyty pod intela ;-) - jesli ktos
moze doradzic - prosze o info (musi dobrze dzialac - niekoniecznie miec
mozliwosc krecenia procka - chociaz mile widziane - no i cena - cos w
okolicach 300-400 PLN)

pozdrawiam,
_Taunus_