Re: win 2000 i polskie czcionki t1

Autor: Łukasz Kobyłka (lukassk_at_wp.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 12:20:56 MET DST

powiedział bym ze problem moze byc sprzetowy. ale do rzeczy. u mnie byla
podobna sprawa a chodzilo o to ze nialem 380 mb ramu i przy instalacji w
instalatorze pojawialy sie krzaki zamiast polskich czcionek wyjolem 2 kosci
po 128 MB i wszystko w porzadku nie ma rzadnych krzakow wiec jak widac
problem moze byc sprzetowy
pozdrawiam
    Łukasz Kobylka

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9kb1qf$1uf$1_at_news.tpi.pl...