Re: klopoty z uruchomieniem sytemu

Autor: Slawko (eauto1_at_complex.com.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 13:06:29 MET DST

pawlinka1_at_poczta.onet.pl wrote:

> witam
> mam klopoty z uruchomieniem systemu (win98)
> wywala mi rozne komunikaty na niebieskim tle (nie zawsze)
> czy to jest problem ze sprzetem czy tez z oprogramowaniem
> z gory dziekuje za wszystkie sugestie
> pawel
>
> --

Najlepszym rozwiazaniem na "niebieskie ekrany" jest reinstal systemu.
Tylko trzeba go najpierw wyciac. (skasowac katalog windows z HDD).
Oczywiscie moga byc inne przyczyny, ale sadze ze cos instalowales/
odinstalowywales i zostaly jakies smieci w rejesrtach. Wiec szkoda czasu
na proby naprawienia rejestrow - najszybsze i chyba najlepsze
rozwiazanie to radykalne rozwiazanie.

--
Pozdrawiam
Slawko