Compaq i WOL

Autor: gretmus_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 02 Aug 2001 - 11:31:37 MET DST

Witam wszystkich

Ostatnio moja firma zakupila parenascie nowiutkich kompurerkow. Sa to Compaq
DeskproEX 866 (seria skladana w Polsce). Od pewnego czasu mam problem, bo
przychodza do mnie uzytkownicy i skarza sie, ze ktos pracuje w nocy na ich
komputerach. Codziennie rano, gdy chca wlaczyc kompa, nie musza tego robic,
bo "ktos" zrobil to za nich. ;))
Na poczatku myslalem, ze trafila sie seria z walnietymi zasilaczami, jednak po
odpieciu kabelka sieciowego przez pare nocy sie nie wlaczal. Tak wiec problem
lezy po stronie WOL. Niestety - wylaczenie WakeUp On Lan w biosie nic nie daje,
malo tego, odpiecie kabelka WOL miedzy karta sieciowa a plyta glowna tez nie
przynosi efektu! Stad moje pytanie. Nie wiecie jak na amen wylaczyc obsluge WOL
na karcie sieciowej (ew na plycie glownej tego modelu Compaqa)?
Plytaj jest na 815, a karta sieciowa to 3C905-TX-M. Aha, w biosie 3coma nie
znalazlem mozliwosci wylaczenia WOL.

Pozdrawiam i dzieki za pomoc.