Jaka plyta ...

Autor: _Taunus_ (taunus_at_promail.pl)
Data: Thu 02 Aug 2001 - 08:55:24 MET DST

czesc,

pisalem juz wczesniej, ze mam problem z dyskiem Seagate'a (40G) - okazalo
sie, ze dysk jest w porzadku - problem lezy w BIOS'ie.
No i tu jest pies pogrzebany - zgodnie z prawami Murphy'ego - jesli cos ma
sie spiep...yc zrobi to oczywiscie wtedy, kiedy jest to najmniej odpowiednie
;-((

Plyta to A-trend 6240 - rev. 1 (niestety) - kazda sciagnieta kolejna wersja
BIOS'u krzyczy, ze ten soft nie pasuje do wersji mojej plyty ;-(((((( - tak
wiec zero szans na upgrade ;-(
podobno dopiero od rev. 2 nie ma takich problemow

no i teraz pytanie - czy instalacja kontrolera (pewnie na PCI) pozwoli na
ominiecie tych problemow ??

no i drugie rozwiazanie - wymiana plyty - w zwiazku z tym jaka plyte glowna
byscie polecili (na razie raczej byloby przeniesienie starego PIII 450 Slot
1 - ale w przyszlosci pewnie cos szybszego - wlasnie zastanawiam sie czy
warto sie pchac w plyty ze Slotem 1 [bo chyba powoli odchodzi to do
lamusa] - czy lepiej rozejrzec sie i za nowa plyta i za nowym prockiem [w
gre wchodzi tylko PIII - zupelnie nie mam przekonania do AMD i innych
wynalazkow])

z gory dzieki za opinie

pozdrawiam,
_Taunus_