Re: kilka uzbieranych pytan na raz

Autor: root (linux_at_box43.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 23:45:48 MET DST

Odp 1.Kontroler FireWire IEEE-1394 PCI + soft umożliwia podłączanie do 3
różnych urządzeń z wyjściem cyfrowym (np.. Kamery cyfrowe)

Odp 2. Seagate 40 GB Barracuda ATA III ST40824A 8.9 ms, 2MB cache,Ultra
DMA/100, 7200,Transfer wew. 500 Mb/s, zewn. > 35 MB/s, MTBF 500.000 g.

Odp 3.Mysz A4-TECH RFW-25 radio cordless bezprzewodowa mysz radiowa, bardzo
wygodna z dwoma scrollerami
lub Mysz Logitech Cordless MouseMan Wheel bezprzewodowa radiowa mysz
ergonomiczna z przewijaniem (jak MouseMan Wheel), złącze PS/2

--
root
linux_at_box43.pl