Straciłem dane z CDR?

Autor: elwitjam_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 01 Aug 2001 - 23:51:43 MET DST

Witam!

Na płytce chciałem dograć jeden plik. Płyta zawierała już dane, które były
sukcesywnie uzupełniane w kolejnych sesjach. Po próbie dogrania kolejnego
pliku, Płyta zgłosiła mi się jako pusta. Mimo to nagrałem ten plik, ale po
otwarciu tej płyty widać tylko ten ostatnio dograny. Zarówno w nagrywarce jak i
CDRomie nie widać poprzednich danych, które są dla mnie bardzo ważne. Jak je
mogę odzyskać. Do nagrywania używam Easy CD Creator.
Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.
Pozdrawiam
           Witek J.