Re: poddaje sie... juz nie moge

Autor: Michnik (ratel3_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 13:15:57 MET DST

Użytkownik "karol" <karol_at_nowytarg.top.pl> napisał w wiadomości

> podpialem cd rom "zwykly" - i faktycznie - tez go nie widac w windzie,
> co to moze byc za wirus ?
>
> karol

Nie wiem,ale naprawde wiele z nich wywoluje taki efekt.Proponuje nastepujace
rozwiazanie: wyjmujesz Twojego twardziela z komputera,idziesz do
kolegi,ktory ma zainstalowanego Norton Antivirusa z najnowszym indeksem
wirusow,podlaczasz HHD i skanujesz podejrzany dysk(ten scenariusz jest dobry
w przypadku gdy nie mozesz usunac wirusa bezposrednio z Twojego
komputera,poniewaz wirus mogl sie juz "zagniezdzic" w systemie)