Re: Czy ABit KT7E...

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 12:13:18 MET DST

Użytkownik "Bartek Szpilski" <bkhjrage_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie !!!
> Mam jedno male pytanko, bede wdzieczny za odpowiedz.
>
> Otoz, posiadam procesor AMD Athlon 1200 Mhz (266), do tego mam plyte
glowna
> Abit KT7E, czy na tej plycie ruszy mi ten procek na szynie 133 (defcultowo
> jest 12x100) ?
>
> Z gory Dziekuje.
>
> Pozdrawiam
> Bartek Szpilski

Teoretycznie powinien - podobno KT133E (taki chipset masz na plycie)
nieoficjalnie obsluguje magistrlae 133 .
Mozesz sprobowac ustaw w biosie 9*133 i napiecie default i do dziela :-))))
. Raczej nic nie ryzykujesz , najwyzej nie zastartuje wtedy clear bios i
wracasz do ustawien 12*100 :-( .
Trzeba bylo o tym myslec przed zakupem plyty i wziac jakas na KT133A i nie
byloby problemow .... powodzenia .