Re: Ludzie! Co sie porobilo?

Autor: hetmano (hetmano_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 12:05:56 MET DST

Powiem krótko,... będzie Ci przykro, ale to cała prawda.
Miałem tą samą płytę z tym samym Chipsetem. Byłem w pełni szczęści, kiedy
kupiłem sobie LG DVD, gdzie DMA jest wymagane. Siedziałem nad tym kilka dni
i nocy, sciągałem bóg wie co, od sterów do biosów i gówno nie da rady. Płyty
tego typu to jest istny szajs. Oczywiście zmieniłem na płyte z Chipsetem
Intelowskim i problemy się skończyły. Tak samo uważam, że każdy inny Chipset
niż Intela prędzej czy później ujawni swoje błędy.
Także gorąco polecam tylko płyty Chipsetami Intela. (NIE WIRZYĆ SERVISPAKOM
Via)