Re: Girder 3.0 (Bylo: Plyta Soltek i IrDA)

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 11:18:22 MET DST

Użytkownik "Marek Wojtaszek" <mwojtaszek_at_poczta.onet.pl-NOSPAM> napisał w
wiadomości news:3B67C701.FD130CE7_at_poczta.onet.pl-NOSPAM...
> Wlasciwie, powinienem byc szczesliwy, jednak jeszcze jedna rzecz spedza
> mi sen z powiek: dlaczego przy kazdym nacisnieciem pilota TV (video,
> wiezy audio itp.) Girder odbiera to jako inny, rozny kod? Ciezko mi w
> tym momencie zdefiowac polecenie dla PC, skoro to co zdefiniuje <> temu
> co potem (w akcji) wysyla moj pilot. Czy jest moze jakis na to sposob?

czesc

moze poczytasz instrukcje , he ? Musisz ustawic "probkowanie" itp w opcjach.
poczytaj łaskawie to sie dowiesz i bedzie dzialac

> He, u mnie (Win98) efekt jest taki, ze ikonka podczerwieni w tray'u w
> ogole zniknela :-o. Zniknelo tez urzadzenie podczerwieni z managera
> urzadzen. Dlaczego - oto jest zagadka.

tak jest napisane w instrukcji afaik , zmieniajac te porty tracisz IRDA
"komunikacyjnego".

pozdr