Re: PROBLEM Z KONTROLEREM

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 09:45:24 MET DST

Użytkownik "Dragosani" <dragosani_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam problem z kontrolerem PCI Mass Storage Controller.
> Po przeinstalowaniu systemu, nie moge go doinstalowac.
> W skutek tego wydajnosc mojego systemu spadla co odwzorowane jest w
zakladce
> Wydajnosci Systemu/Wydajnosc.
> Posiadam plyte Abit BE6.
> Czy ktos wie jak moge (gdzie znalezc) sterowniki do tego urzadzenia?
>
> Dziekuje za pomoc.
>
> Drago

Jest to problem z chipsetem - trzeba wgrać sterowniki od producenta płyty
głównej (najczęściej CD zakupione z komputerem). Szerzej ten problem jest
opisany na płytce instalacyjnej do W98 w : \tools\MTSUTIL plik mtsutil.txt
( sekcja noide.inf) - zaś plik chwilowo załatwiający sprawę to noide.inf.
Napisałem chwilowo , gdyż po jakimś czasie (nieraz pierwszy restart , nieraz
któryś z kolei) Windows znowu wejdzie w w/w tryb.

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl