Re: modem USB

Autor: Tomasz Gorbaczuk (T.Gorbaczuk_at_patron.pol.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 08:44:34 MET DST

> a po co 4 modemy :) ?
> zapytaj na grupie *.win9x - pytanie czy dial up tyle uciagnie powinno sie
> tam znalesc, sprzetowo sie da :) ale czy bedea dzialac?

4 modemy (docelowo 16) potrzebne mi sa do wysylania i odbierania faksow.
Co zrobic aby Win98 "widzial" je jednoczesnie ? System przydziela wszyskim
modemom
USB ten sam port i nie wiem jak go zmusic do przydzielenia kazdemu modemowi
osobnego
zakresu we-wy.
W przypadku zwyklych modemow (PCI/ISA, zew.) sprawa jest prosta - 5 modemow
dziala jednoczesnie bez problemow. Wiecej jednak nie da sie ich wlozyc -
brakuje IRQ.
Myslalem, ze rozwiazaniem bedzie USB - jednak nie jest to takie oczywiste.

Pozdrawiam
Tomasz Gorbaczuk