Re: PILNE: napelnianie naboju do drukarek HP

Autor: Prysznic (prysznic2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 00:16:50 MET DST

> Postepowales zgodnie z instrukcja dolaczona do zestawu? Po napelnieniu
> cartridge trzeba w nim wytworzyc podcisnienie inaczej atrament sie
wyleje.

Trzeba postepowac zgodnie z instrukcja, to fakt.

Podcisnienie? Moze nie mam racji, ale ja przy napelnianiu wstrzykuje
powietrze do kardridza, a nie je wysysam. I jak to wlasciwie dziala?

Mozna dostac same tusze, takie jak daje w zestawie InkTec (ile kosztuja?)?
Bo inne tusze jakies lipne - szybko wysychaja i zapychaja dysze.

I jeszcze jedno. Dlaczego kardridz (pusty), po polezeniu sobie, traci
szczelnosc - wypuszcza powietrze z torebek?