Re: Chlodzic czy nie chlodzic?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 08:11:38 MET DST

Użytkownik Piko <piko18_at_tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k4e5h$nmp$1_at_flis.man.torun.pl...

> Użytkownik "Jacek Lampart" <jlampa_at_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

> dwa twarde dyski. Czy
>
> Chcesz wkladac do obudowy dodatkowy wiatrak? IMO nie trzeba. Mam u siebie
> jednego HD CD-RW, CD, Grafe, sieciowke i od czasu do czasu karte
> telewizyjna i temperatura jest rzedu 25 stopni.

e........ wszystko zależy głównie od proca (grzałki) i ułożenia zasilacza
!! - kurde te wszytkie obudowy z zasilaczem na boku (nie płąsko u góry) tak
zgrabnie zasłaniają proca ze międzi wentylatorem a zasilaczem jesy ok1-2 cm
odstępu - jeśli do tego masz napchane po kieszeniach to robi się ciasno i
grzeje się głównie (odcięty) proc
proponuje np. wymontować ze starej obudowy wentylator z zasilacza -
wuczyścić i zamontować na przodzie na dole tak aby pobierał powietrze