Re: Problemy z nagrywaniem

Autor: Marek Duda (marek.duda_at_interia.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 08:21:50 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Rozumiem ze nagrywasz z mikrofonu??? Ustawienia mikrofonu sa OK? Jakim
> programem nagrywasz? Jezeli u ciebie jest w zaawansowanych wlasciwosciach
> mozliwosc zaznaczenia dla mikrofonu podbijania o 20 db - zrob to.

Próbowałem nagrywać dzwięk rejestratorem dzwięku z windowsa oraz oraz
różnymi programani do zgrywania z tunerów TV np. VirtualDub, Avi_Io (głównie
z nich będę korzystał). Nagrywałem z różnych wejść z LineIn, mikrofon, a
nawet podczas odtwarzania MP3 przez WinAmp, efekt zawsze jest ten sam.
Podbijanie o 20db jest włączone i nic nie pomaga.

Pozdrawiam
Marek