Re: Kto ma plyte Zida BXi 98 ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 08:03:21 MET DST

Użytkownik Łukasz <luklab_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k4icc$jh3$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc,
>
> Mam karte GeForce 2 MX 400 64 Ram, ktora nie chce prawidlowo dzialac z
plyta
> firmy Zida BXi 98 (Intel 440BX). Komputer zawiesza sie w grach - po kilku
/
> kilkunastu minutach.

miałem i mam kilka tych szmelców !!!! ale z tego co pamiętam to chip BXi98
nie był produkcji Intela i w każdym razie na pewno nie był to sławny BX
tam chyba max AGP jest x1 i moze to tu pies pogrzebany leży

(kiedyś byłem nawet na stronach producenta tych płyt)