Re: Czy zepsul sie laptop?

Autor: Ficnerski Longin (longinf_at_mpwik.zdnet.com.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 07:14:27 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości
> Chodzi mi o Dell Inspiron 3800. Kobita twierdzi, ze laptop sie drze,
> że jest bateria wyladowana mimo iż jest podłączony do prądu (napiecie
> w gniazdku jest!) i lampki ładowania się świecą, co robic?
> Czy ten laptop zgłupł do reszty???

Chyba nie zgupł. Zostaw go na kilka godzin podłączonego do sieci, nie
pracujac na nim. Jeśli mu nie przejdzie, to będzie znaczyło, że, albo jest
uszkodzony obwód ładowania akumulatora, albo akumulator jest już do pipla i
się nie ładuje, albo jedno i drugie razem.

Z poważaniem

Longin Ficnerski
longinf_at_mpwik.zdnet.com.pl