BIOS- wake up events

Autor: Bolesław Jodkowski (boler_at_box43.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 06:43:12 MET DST

Cześć!
    Czy ktoś wie, czy można ustawić komputer, tak zeby o określonej godzinie
się sam WŁĄCZAŁł?
    Prawde mowiac ja grzebie przy moim Biosie (award) i godzina jakby nie
zawsze do niego przemawiała. czasem tylko o 2 w nocy na przyklad moj komp
sie wlacza i chodzi do rana, chociaz nie ustawiałem go na taką godzine...
    Jezeli ktoś sie tym bawil, lub po prostu wie jak cos takiegoo zrobic,
bylbym bardzo zobowiązany za wskazówki.