Re: VIA KT133A + windows = problem

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 04:59:25 MET DST

> VIA 4in1 pack mam najnowsze (4.32) i probowalem tez na 4.29 (dostarczone z
> plyta). Tak sie zastanawiam - moze to dlatego ze ten dysk 2.5 GB jest
> podpiety do kabla ATA-66/100??? Ale watpie... Na Win98 nie probowalem, bo
> mam tylko 98, a jak mialbym juz instalowac to wolalbym 98SE.

Jeśli idzie o kabel ATA to też wątpię, aby robił takie problemy. Nawet
ze starym dyskiem. Sprawdź tylko czy jest dobrze podpięty. Niebieskie
złącze do płyty głównej, czarne do "Master drive". No i radziłbym
ten stary dysk dać na drugi IDE, razem z CD. Bo tak jak teraz, to twój
ATA66 chodzi na ATA33. Chyba że stary dysk to ATA66, ale w to też wątpię;)
Poza tym możliwe że nowy dysk ustawiony na ATA66, źle działa przy ATA33,
które prawdopodobnie wymusza stary dysk.
No i tak całkiem na marginesie, MS Outlook Express 5.5 świetnie nadaje
się do odbioru poczty ;)

Wonder