Re: Problem z grupami dyskusyjnymi w outlooku

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (grendel_at_go2.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 21:37:30 MET DST

On Sun, 29 Jul 2001 11:57:01 +0200, "Tawrosz Piaskowy" <gero_at_box43.pl>
wrote:

>Użytkownik <bobo121_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

To proste.
Odbiło pANOM aDMINISTRATOROM rasizmem i nie wpuszczają na swoje
serwery newsowe nikogo, kto im nie płaci.

użytkowników tepsy wyrugowano z serwerów uczelnianych twierdząc, iż
tepsiarze mogą korzystać z news.tpi.pl
Z kolei news.tpi.pl nie wpuszcza użytkowników i innych domen.
Najgorzej mają użytkownicy netii, bo sieć ta nie dorobiła się (chyba)
własnego serwera newsowego i pozostaje im (użytkownikom) skorzystanie
z serwera oferowanego np. przez onet czy home.net.pl - z tym, że
trzeba mieć tam założone konto, a w tym drugim przypadku to kosztuje
(ale naprawdę warto zapłacić !)

>przez numer dostepowy netii 7777777 i serwer news.tpi.pl nie chce puszczac
>moich postow. Do wysylania postow wykorzytuje news.vogel.pl.

ach, to jush wogoole ! vogel jush dawno zapowiadał, że wywali
wszystkich użytkowników którzy nie mają u nich wykupionej prenumeraty
chipa !.
Można z tego serwera jedynie ściągać newsy - wysyłać trzeba tam, gdzie
nas wpuszczą.

Grendel