Re: [OT] Przykre doswiadczenia z Allegro

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 20:41:44 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wystukał(a):
> chodzilo mi o dokladne przyklady podane
> przez Krzyska
> gdzie typy maja tylko negatywy a ludzie u nich jeszcze kupuja

czesto jest tak ze taki oszust wystawia kilka aukcji na raz
i koncza sie one w tym samym momencie... po prostu
taki gosc wogole nie ma komentarzy...

ja tez kiedys nie mialem komentarzy... ale trafilo mi sie
tak ze klientem byla kobieta, w dodatku z mojego miasta.
poszedlem osobiscie, spotkalem sie z nia, dokonalismy
transakcji... wszystko miodzio.

--
Pozdruffka
.Peeter