Re: [OT] Przykre doswiadczenia z Allegro

Autor: !_at_! Piotr !@! (!_at_!)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 19:33:39 MET DST

> Czy ktos juz owe miewal? Zapraszam do podzielenia sie swoimi
spostrzezeniami
> na temat robienia ludzi w @!$%^ na aukcjach Allegro

Answer:
Również mnie to spotakało i to na debiucie moim na allegro. Zamówiłem płytę
gł. z socket 7 (cena 60 zł)
i okazało się że porty com nie chodzą i jeden kanał IDE
podobnie. Gościu okazało się miał w allegro inne dane niż nadawca (niestety
nie ja odbierałem paczkę) i kontakt był niemożliwy, jedynie przez e-mail. Co
ciekawe miał on ponad 20 gwiazdek. Towaru nie wymienił. Na szczęscie płyta
miała posłużyć do routera na P90 i wystarczyło kupić starą IO by chodziło.