Odp: >>2 identyczne nagrywarki roznych firm a nowy firmware ?<<

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 18:01:05 MET DST

Wiem, że tak robią i to działa ( przynajmniej firmware z Philipsa do HP,
oczwieście są to nagrywarki bliźniacze ).
Sądzę, żę w Twoim przypadku też to powinno działać.

Pozdrawiam
Agasoft

Użytkownik Anubis <amulet_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k3i61$cvp$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Czesc,
> Mam nagrywarke firmy Dysan model 2216 (2x2x16) (pare postow wyzej) jest
ona
> klonem nagrywarki Yamaha 2216. Mam zamiar wgrac jej nowy Firmware (1.0j)
ze