Re: s3 trio i abit bp6

Autor: Grzegorz GRYC (gg_at_robobat.com)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 15:46:27 MET DST

Hej

Radkins wrote:

> Wstep: mam karte s3 trio PCI , zawsze dzialala bez najmniejszych
> problemow (na starszych plytkach)
> Rozwiniecie: zdobylem 2-procesorowego Abita BP6 z celkiem 366...
> po zainstalowaniu windy 98SE co mniejwięcej 2min zawieszenie
> (najczesciej po klikniecu na jakas ikonka lub innym gwaltownym
> ruchy :-)), probowalem wszystkiego ale nic nie pomagalo....

[...]

> Zakończenie: czy ktos mial podobny problem?

Tak.

Moja stara Miró 22SD na chipie S3 trio 64V+ nie chciala pod Win 2000
poprawnie wystartowac ani na moim Microstarze na BX, ani na moim Abicie
BP6, a zeby bylo smieszniej, na innych, starszych (?) plytach z tym
samym chispetem BX chodzi dobrze...
Podejrzewałem, że to ten bajerancki bios Phoenixa, który Miró pakowała
do swoich kart, ale...
Ta Twoja to też Miró czy cos innego ?

U mnie skończyło się tak, że sie dwa razy wkurzylem i poszedlem do
sklepu pierwszy raz po Matroxa G-200, a drugi po G-450 Dualhead i zero
problemów :)

Zdrówkot
GG