Re: Win ME na 2 partycjach tego samego dysku?

Autor: qla (qla13_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 12:15:37 MET DST

Jasne, że można. Np. Partition Magic zrobić dwie partycje Primary, z czego
jedna
niech będzie Hidden. W PM jest taki program pqboot, którym przełączasz,
która
partycja ma startować. Pozostała jest niewidoczna. Można w PM również zrobić
bootloadera i to takiego, kórego można obsługiwać nawet myszką.

Wojtek

> Mam twardy 30 GB i chcialbym zrobic na 2 partycjach dwie niezalezne
Windozy