Re: Spróbujmy jeszcze raz...

Autor: Madziar (madziarm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 08:57:16 MET DST

Użytkownik Van_Tomas <tomassek_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jsb4u$ee9$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik "Madziar" <madziarm_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Zrob sobie experyment z dyskietkami systemowymi dos, win 95, 98 , 98se...
> zauwazysz ze kazda z nich bedzie juz miala coraz mniej pamieci... Dos
> najwiecej i pozniej w dol - po prostu command.com jest inny i wiecej
> zajmuje... zrob sobie multimedialna konfiguracje startowa (moze ci sie uda
> polaczyc dosa z winda).

> Pozdrawiam Van_Tomas

Witam,
Zrobiłem eksperyment ale problem jest sprzętowy. Odpalam z tej samej
dyskietki DOS 6,22. W jednym się ładnie układa w pamięci, w innym (nowym)
wrzuca gdzie bądz zajmując górną pamięć. Zastanawiałem się nawet nad ręcznym
ustawieniem adresów w loadhigh ale zawsze wychodzi mi gorzej niż na
automacie. Pod Win, w oknie dosowym wcale nie jest lepiej. Co prawda "HIMEM
NOEMS" całkiem ładnie układa ale później program (clipperowy) i tak
preferuje stronnicowanie w trybie RAM i nie chce się ładować w całości a i
sterowniki kart sieciowych są ździebko większe pod Win niż Dosowe i cały
zysk idzie w powietrze.

Pozdrowienia
Pawka

--