VIA KT133A + windows = problem

Autor: Rumil (rumil_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 11:01:31 MET DST

Mam problem z moja nowa plyta Soltek SL75-KAV. Kupilem sobie ja razem z
Duronkiem 850
i prawie od razu zaczely wystepowac problemy z windowsem (WinME) wiec
sformatowalem
partycje c: i zainstalowalem WinME jeszcze raz i pierwsze co zrobilem po
instalacji
to zainstalowalem VIA 4in1 Pack 4.23, potem akualizacja sterow do karty
graficznej,
potem stery do dzwieku (wbudowany na plycie).
Poza tym mam dysk seagate U8 17.2 (ATA-66) podpiety jako Master(tryb ATA-66
uaktywnilem)
kablem ATA-66/100 dostarczonym z plyta. Jako Slave podlaczony jest moj stary
Seagate 2.5GB
na ktorym jest linuch.
Na drugim IDE podpiety jest tylko CD-ROM. Musze stwierdzic ze winda nadal
chodzi niestabilnie:
blue screany, bledy w dostepie do rejestru, kernel32 spowodowal blad w .....
Co z tym zrobic??????(prosze nie piszcie na priva bo nie mam zainstalowanego
zadnego
programu do odbioru poczty)