Machlojki z partycjami

Autor: Jakub KULESZA (jk20363_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 10:18:21 MET DST

Mam dwa dyski: nowy 20 gb i stary 2 gb. Ze starego chce skopiowac
wszystkie dane na nowy razem z systemem operacyjnym. Probowalem
juz to robic programem bootit (czyli kopiowanie partcji o
rozmiarze 2gb, a potem zwiekszenie jej do 20 gb - przy odrobinie
szczescia da sie to zrobic bez utraty danych, ale nawet przed
powiekszaniem partycji nie chcial system startowac z nowego
dysku). Moja wiedza o kompach jest jako taka, wiec u ustawieniem
i podlaczeniem dyskow tak, aby wiedziec z ktorego ma isc system,
nie mam problemow. Plyta glowna to ecs ( nie pamietam modelu, ale
ma via kt133a, udma 100, bez raida) kupiona 4 dni temu ( model
raczej nowy).

--
JKulesz
Syntax error. Bad or missing BRAINv09beta.EXE