[ot] sterowniki do sieci

Autor: MySZ (msztol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 23:54:15 MET DST

sorki, ale prawde mowiac to sam nie wiem gdzie sie udac.. ewentualnie
poprosze o nazwe grupy ;)
a jesli ktos moze pomoc :
kumpel podrzucil mi laptopa. posypal mu sie system, wiec go usunal, i chcial
zainstalowac go od nowa. problem w tym, ze chyba instalka ktora ma na dysku
jest walnieta (objawy nizej). laptop niestety nie ma cd-romu, ani karty
sieciowej. dopoki byl tam windows, to kablem szeregowym mozna bylo wszystko
zgrac. moje pytanie dotyczy wlasnie tego : czy sa jakies stery pod dosa,
zeby kabelkiem omzna bylo przegrac dobra instalke wingrozy? albo jakis inny
sensowny sposob (poza kupowaniem karty sieciowej/cd-romu/przegrywaniem
instalki dyskietkami...).

a objawy instalki : przy wyborze instalacji standardowej/laptop/minimalnej -
wiesza sie w jakims stalym miejscu (zaleznym od rodzaju instalacji), jeszcze
przed kopiowaniem plikow
jesli wybiore nistandardowa, to na 92% pokazuje, ze nie moze rozpakowac
pliku .cab (nie pokazuje ktorego)

bardzo prosze albo o pomoc, albo o podanie grupy gdzie mi pomoga ;)) co w
koncu i tak bedzie pomoaca ;)))
TIA

    MySZ