Re: modem i Win2000 PL

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 22:29:58 MET DST

Cześć,

<ciach>

>Czy ktoś może mi pomóc jak rozwiązać ten problem?
>Aha jestem abonentem Netii i łącze się z serwerem Netii.

Miałem to samo.
Jednak przed instalacją SP2 zrobiłem kopię partycji z Win2000.
Jak się okazało było warto, przywrócenie do wersji z SP1 pomogło.
Łączę się z 52000-53333.

Jutro spojrzę na firmowego laptopa w ustawienia, i podeślę Ci co
trzeba. Trzeba zastsować jakiś manewr, którego teraz nie pamiętam.
Może pomoże....

>Byłbym ogromnie wdzięczny za każdą pomoc.

Jak pomogę to podziękujesz ... :-)

--
===Tomy===
mailto:tomy_at_inetia.pl