Netebook Optimusa na i486SX/33 (zabytek) - help

Autor: Matys (pmatyja_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 22:26:16 MET DST

Przez przypadek stałem się posiadaczem takiego
dość zabytkowego już modelu notebooka firmowanego
przez Optimus SA (Made in Poland) na procesorze
Intel 486SX 33MHz i chipsecie 86C388.
Niestety, nie posiadam żadnej dokumentacji do niego.
Jeśli ktoś z grupowiczów zetknął się z podobnym modelem
lub posiada jakaś wiedzę o możliwościach tego sprzętu,
to będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Interesuje mnie przykładowo jakie moduły dodatkowej może
on obsłużyć (napięcia, typ, rozmiary), opisy zestawów zworek
pod klawiaturą, wszelkie sterowniki - zwłaszcza do PCMCIA itp.

        Matys.