Re: przelacznik - vga+klawiatura+mysz

Autor: Rafi (pol077_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 21:04:16 MET DST

> Czy ktos z Was mial do czynienia z takim przelacznikiem ?
> (2 na 1)

1 sztuka na chodzie

> Jak to sie sprawuje ?
> Czy NACZACO obniza jakosc obrazu na monitorze ?

 Myślę że tu najwięcej zależy od jakości kabli. w niższych rozdzielczościach
praktycznie nie widzę znaczącej różnicy, a ponieważ do przełącznika jest
podłączona jest 15-tka, więc nie używam wyższych. Co do samego przełącznika,
to miałem małą przygodę - niewiadomo dlaczego po przełączeniu zawsze
umierała mysz... definitywnie.. po prostu po restarcie kompa tak długo
działała, aż się pstryknęło przełącznikiem i nie pomagał powrót do
poprzedniego kompa. Problem na szczęście rozwiązany przez wymianę myszy.
Więc jeżeli zamierzasz używać takiej zabawki z myszką A4Techa, to polecam
zrobić test czy dany model jest odporny (ewentualnie odrazu profilaktycznie
kupić drugą hi) .

Pozdrawiam

Raf
pol077_at_friko.onet.pl