Re: sb live Surround

Autor: Tomasz Piasta (tompiast_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 20:35:26 MET DST

Użytkownik "Gelo" <gelob_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Czy za pomoca karty SB LIVE! mozna zdekodować sygnał Dolby ProLogic, tak
> aby uzyskać dzwiek przestrzenny ( TVN)

Witam!
Nie wiem jak z tym Dolby ProLogic w TVN, ale majac sygnal stereo z TVN
wlaczam opcje CMSS na "Movie Mode" (LiveWare 2, Surround Mixer)
i jest wtedy "dekodowanie" dzwieku Dolby Surround.
Na przednich glosnikach jest normalnie stereo
a na tylnych jest trzeci kanal.
Nie jest to moze system idealny ale bardzo poprawia jakosc dzwieku,
zwlaszcza gdy tylnie glosniki sa bardziej niskotonowe.
Cos mi sie zdaje, ze prawie wszystkie filmy od kilku lat sa z dzwiekiem
przynajmniej Dolby Surround.

Pozdrawiam
Tomek