Re: Banał? - stacja dyskietek

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 20:15:45 MET DST

Użytkownik "Mirek" <spectrometr_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Po jakim czasie ma prawo paść stacja dyskietek. Wydaje mi się, że moja
1,5
> roczna własnie kona. W drugim kompie, natomiast chodzi jakieś 6 lat i
nic.
> Jak to jest?

Czasem wystarczy przeczyscic, otworz i potraktuj odkurzaczem...
Kiedys znajomi z braku popielniczki wrzucili mi pety do otwartej stacji
lezacej na biurku, po pol roku potrzebowalem na gwalt stacji dyskietek
zeby zainstalowac linuxa i tak wlasnie zrobilem po czym stacja zaczela
dzialac :) W Twoim przypadku mozliwe, ze stacja jest za mocno przykrecona
do obudowy, jak wszystko inne zawiedzie to poluzuj troche srubki.

Pozdrawiam
PIKO