Re: Co by zmienic w konfigu tego kompa?

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 20:00:25 MET DST

Użytkownik "McBain" <mcbain_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Ostatnio kolega prosil mnie zebym mu zlozyl komputer. Juz dawno tego
> nie robilem, wiec mam do was pare pytan w zwiazku z niektorymi
> czesciami.
> Wszelkie sugestie bardzo mile widziane. Jezeli cena jakiejs czesci
> bylaby troche przesadzona to tez bym prosil o jakas notke :)
>
> Grafika: RIVA TNT2 M64 32MB, 154 zl
> A moze jakiegos taniego G-Forca wybrac, tylko jakiego?

G-Force MX ~380zl chyba ze nie masz kasy to wtedy Riva TNT2 Ultra

> Pamięć: DIMM 128 MB PC133, 74 zl
> Narazie wystarczy

Tez mi sie tak wydaje

> Procesor: AMD K7 DURON 750, 175 zl
> Jak sie te egzemplarze kreca? może innego wziasc?

Kreca sie bardzo dobrze pod warunkiem ze masz dobra plyte. 750 moze
chodzic na 900mhz

> Dysk tw: IBM 20 GB, 365 zl
> Powinno wystarczyć, co myslicie o tym dysku?

A moze by tak 30Gb? Np Samsunga, albo Seagate? cena ta sama a 10Gb
wiecej.

> Plyta gl: MICROSTAR KT7 PRO TURBO, 495 zl
> W tym wypadku nie zastanawiałem się ani chwili ;))
>
> Obudowa: Midi ATX, 120 zl
> Tutaj raczej nie ma sie nad czym zastanawiac :)

Ciezko jest teraz znalezc ladna i funkcjonalna obudowe wbrew pozorom jest
to dosc wazny element. Pozatym teraz kroluje wzor obudowy a`la iMAC ktory
doprowadza mnie do apopleksji gdy go widze....

> Stacja dyskietek: NEC, 45 zl
> Podobnie tutaj :)

Sa tansze :) Np Alps. 10zl taniej i masz 3 browary :)
> CD-ROM: TEAC 40x IDE, 188 zl
> Tego raczej tez nie zmienie :)

A moze by tak pokusic sie o tania nagrywarke? Chyba ze kasy nie masz. Sa
tanie nagrywarki LG i TEACa okolo 350zl, Cd-r tez sa teraz tanie (co to
jest 2zl za plytke) wiec IMO jak masz kase to niema co sie zastanawiac.

> Monitor: CTX PR500F O.25 1280x1024_at_64 15", 809 zl
> Tu za bardzo nie wiem, kto mi cos powie na temat tego monitora? Moze
> jakis inny wziasc?
>
> Drukarka: HP DJ 840C, 374 zl
>
> K. dzwiekowa: SB 128
> Standard? a moze sie cos zmienilo?

Kolega Krzysiek twierdzi (pewnie slusznie), ze lepsze sa karty na
chipsecie Yamahy. Nie wiem nie sprawdzalem ja mam dzwiek na plycie (ac97)
> Mam sie zmiescic w okolicach 3k zl.

Szczerze mowiac nie chce mi sie liczyc :) Ale powinno wyjsc cos kolo
tego.

> Pozdrawiam
Ja rowniez

PIKO