Re: GeForce ???

Autor: Sacul (sacu1_at_o2.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 19:54:37 MET DST

> Ja tam nie wiem (co na to nVidia) :)
> Ale patrze w cennik i widze, ze
> Asus, Creative, Leadtek itp
> maja GeForce2 MX PRO
>
> Myslalem, ze moze oswiecicie mnie jak to jest z tym pro
> ale z Waszych odpowiedzi wnioskuje, ze
> PRO sa to dodatki od konkretnych producentow

O ile mi wiadomo to nie istnieje procesr GeForce2 MX Pro, tylko producenci
dodają to oznaczenie to kart, np. WinFast MX DH Pro oparty jest na
procesorze MX tylko pamięć ma 5ns,
Asus V7100 Pro - procesor MX-400, a jedyny model creative z "pro" to
"Anihilator PRO" - ale to na GeForce256.

--
Pozdro,
Sacul