Re: Konfiguracja

Autor: Sacul (sacu1_at_o2.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 19:27:41 MET DST

> Musze kupic nowy komputer, a ze poprzedni kupowalem 2 lata temu, stracilem
> orientacje w nowosciach na rynku. Prosze napiszcie w jakiej konfiguracji
> powinienem kupic komputer, chodzi mi tylko o jednostke glowna, bez
monitora,
> drukarki itp. Jaka plyta, procesor, k.grafiki, itp.
> Komputer bedzie wykorzystywany glownie do pracy z pakietami Office, Corel,
> duzo pracy ze zdjeciami, skanowaniem, bardzo duzo pracy w internecie.
> Prosze jeszcze o napisanie, jakiej firmy kupic komputer (Optimus, JTT,
Highscreen,
> Compaq, itp).
> Dziekuje za wszelkie informacje

A oto sprzęt, który nie będzie za drogi a do grafiki powinien być idealny:

Procesor: Athlon 1.2 GB ~ 630 zł
Płyta główna: ECS K7V7ZA ~ 300 zł
Pamięć: MIN. 256MB SDRAM 133MHz (w jednej kości)
Dysk twardy: 40GB sam mam Fujitsu 5400obr ~500zł , ale chyba szybszy jest
Seagate Barracuda III ~ 670zł
Karta grafiki: ATI Radeon VE 32MB DDR TV-out, nie jest to może demon
szybkościw grach, ale ma b. dobrą jakość obrazu ~ 430 zł
Karta muzyczna: jeśli nie wymagasz specjalnej jakości dźwięku to wystarczy
ta na płycie
No i cała reszta.
Jeżeli chodzi o firmę to nie wiem czy któraś z tych co podałeś ma takie
części w swoich zestawach, wydaję mi się że najlepiej będzie jak kupisz
składaka.

--
Pozdro,
Sacul