Re: przelacznik - vga+klawiatura+mysz

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 19:31:14 MET DST

> Czy ktos z Was mial do czynienia z takim przelacznikiem ?
> (2 na 1)
>
> Jak to sie sprawuje ?
> Czy NACZACO obniza jakosc obrazu na monitorze ?

To zależy, w jakich rozdzielczościach pracujesz. Przy 640x480 i nawet przy
800x600 daje się całkiem dobrze pracować. Ale już przy 1024x768 raczej nie.
Poziom zakłóceń jest zbyt wysoki. Trochę to też zależy od samych kabli
(ekranowanie) i odległości.

Są to tylko moje osobiste doświadczenia, jak to wygląda od strony ekspertów,
to nie wiem.

Pozdrowienia
Roman K.